گوشی ریلمی ۱۲  پلاس از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

گوشی ریلمی ۱۲ پلاس به تراشه مدیاتک Dimensity 7050 SoC مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، انتظار می‌رود که گوشی ریلمی ۱۲ پلاس به زودی در چین عرضه خواهد شد، این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی تخت AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، این محصول دارای یک قاب تخت و یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ است و در رنگ‌های بژ و سبز عرضه می‎‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی ریلمی ۱۲ پلاس تعبیه شده است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT-600، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

گوشی ریلمی ۱۲ پلاس به تراشه مدیاتک Dimensity 7050 SoC مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۶۷ واتی بهره می‌برد؛ گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود، ابعاد آن ۷.۹ * ۷۵.۵ * ۱۶۳ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۹۰ گرم است.

کد خبر 731809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.