۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
گوشی Oppo F25 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی Oppo F25 به تراشه Dimensity 7050 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت حافظه رم مجازی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Oppo F25 که سال گذشته معرفی شده است، در ماه جاری وارد بازار هند می‎‌شود؛ انتظار می‌رود که این محصول دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر قرار گرفته است.

ممکن است گوشی Oppo F25 با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا شود، احتمالاً یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی واقع شده است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن واقع شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Oppo F25 به تراشه 7050 Dimensity مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت حافظه رم مجازی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

ضخامت گوشی Oppo F25 معادل ۷.۵۴ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۷۷ گرم است، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی منتشر نشده است.

کد خبر 731807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.