۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
قیمت خودرو امروز ۹ اسفند + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در بیشتر محصولات صعودی است و در بین ۲۰ محصول مورد بررسی تنها تارا دنده‌ای امروز با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

چهار محصول سایپا شامل تیبا صندوق‌دار، هاچ‌بک، پراید وانت و کوییک R اتومات به همراه سمند LX EF7 بنزینی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.

۱۴ محصول دیگر کار خود را صعودی شروع کردند به‌ویژه پژو پارس که در دو روز اخیر حدود هشت درصد رشد کرد تا در آستانه ورود به کانال ۸۰۰ میلیون تومان قرار بگیرد.

پژو ۲۰۷i پانوراما دنده‌ای که مهم‌ترین رقیب قیمتی پژو پارس در بازار شناخته می‌شود، امروز ۲.۱ درصد رشد کرد، مدل اتومات این خودرو نیز از روند کلی محصولات ایران خودرو عقب نماند و امروز رشد ۲.۳ درصدی را به ثبت رساند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما امروز ۱۵ میلیون تومان گران شد تا به ۶۴۰ میلیون تومان برسد.

تارا اتوماتیک لوکس‌ترین محصول تولیدی ایران‌خودرو نیز با نرخ یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومانی، یکه‌تاز بازار داخلی است.

محصولاتی مانند دناپلاس تیپ ۲ توربو، دناپلاس تیپ ۱ دنده‌ای و سمند سورن‌پلاس دوگانه‌سوز که در محدوده قیمتی پژو پارس هستند از پرچم‌داران افزایش قیمت در بازار شده‌اند.

کوئیک R اتومات تغییری نسبت به روز گذشته ندارد اما سه مدل دیگر کوییک رشد قابل توجهی داشته‌اند به‌ویژه کوئیک دنده‌ای ساده که مدت‌ها پشت کانال ۴۰۰ میلیون تومان بود با یک جهش چشمگیر امروز به ۴۱۲ میلیون تومان رسید.

ساینا دنده‌ای S رشد ۰.۹۳ درصدی را تجربه کرد تا به ارزش ۴۳۶ میلیون تومان معامله شود.

راناپلاس دیگر محصولی داخلی است که رسد آن کمتر از یک درصد گزارش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۹ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۴۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۶۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۷۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۷۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۳ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۷۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۹۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۵ میلیون تومان، کوییک ۳۸۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۰۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۶ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۵ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۹ اسفند + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز مانند داخلی صعودی به کار خود ادامه می‌دهد اما سرعت رشد نرخ این محصولات کمتر از شتاب افزایش قیمت تولیدات ایران خودرو و سایپا در بازار است.

در بین ۱۰ محصول مورد بررسی چینی تنها ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری کاهش قیمت را به ثبت رساند.

دو محصول دایون Y5 ساده و پلاس بدون هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته، به‌ترتیب با نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون و یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

X55 ساده و اسپرت، دو محصول دیگر مدیران خودرو، مانند جک S5 اتومات ۱۴۰۰ و نیوفیس کرمان موتور هر کدام ۰.۶ درصد رشد داشتند.

جک S3 اتوماتیک با رشد ۱.۷ درصدی رکورددار افزایش قیمت در بازار مونتاژی‌های امروز شد تا در جدیدترین معاملات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ثبت برسد.

دیگنیتی پرستیژ، سوگلی شرکت بهمن موتور در بازار همچنان روند صعودی را طی می‌کند تا بین ۳۰ محصول مورد بررسی امروز گران‌ترین محصول باشد.

تیگو ۷ نیز ۱.۲ درصد رشد قیمت را تجربه کرد تا به بهای یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۱ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، X33 کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۰ تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۹ اسفند + جدول

کد خبر 731476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.