تماس ۹۵۰۰ شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در هفته گذشته

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست اسفند سال جاری حدود ۹۵۰۰ تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برقرار و سه هزار مشاوره و اطلاع‌رسانی به شهروندان ارائه شده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۹۵۰۰ تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برقرار شده است، اظهار کرد: از این تعداد بیش از ۶۲۰۱ پیام مربوط به مباحث اجرایی بود که ثبت شد تا پیگیری شود.

وی افزود: در این مدت ارائه سه هزار مشاوره و اطلاع‌رسانی به شهروندان توسط کارشناسان ۱۳۷ انجام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: طی هفته گذشته بیشترین تماس مربوط به اقدامات فرهنگی بود که در این ایام در سطح شهر اصفهان رخ داد، به‌ویژه برنامه‌ای که در سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان اجرا شد.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به بارش‌های هفته گذشته یکی از موضوعاتی که بیشترین درخواست شهروندان را داشت، درباره آب‌گرفتگی معابر عمومی بود که به‌طور ویژه پیگیری و اقدام شد.

وی با بیان اینکه پیگیری ویژه این هفته مربوط به خیابان دانش واقع در ملک‌شهر بود، ادامه داد: سنگ‌فرش‌های پیاده‌روی این خیابان استانداردهای لازم را ندارد که انتظار می‌رود منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پیگیری لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد.

کد خبر 730601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.