خودروی ماهیندرا اسکورپیو ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودروی ماهیندرا اسکورپیو ۲۰۲۴ از یک موتور ۲.۲ لیتری توربو دیزل چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۲۹ کیلووات قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی ماهیندرا اسکورپیو ۲۰۲۴ از یک موتور ۲.۲ لیتری توربو دیزل چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۲۹ کیلووات قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، موتور این خودرو به گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می‌‎شود؛ شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که این خودرو در سیکل ترکیبی از ۷.۲ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر استفاده می‌کند و دارای مخزن سوخت ۵۷ لیتری است.

طول و عرض خودروی ماهیندرا اسکورپیو ۲۰۲۴ به ترتیب معادل ۴۶۶۲ و ۱۹۱۷ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۸۵۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۵۰ میلی‌متر است؛ این خودرو دارای سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، سنسورهای پارک عقب، ایربگ‌های جلو و جانبی، سنسور کنترل فشار باد لاستیک، سنسورهای پارک جلو و کنترل پایداری الکترونیکی است.

از دیگر مشخصات خودروی ماهیندرا اسکورپیو ۲۰۲۴ می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های عقب LED، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، آینه‌های جانبی تاشو برقی، سانروف، نمایشگر ۸.۰ اینچی، پورت USB در قسمت جلو و پورت USB-C در قسمت عقب اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، مشکی و قرمز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-mahindra-scorpio-price-and-specs

کد خبر 728757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.