نخستین کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش بیمارستانی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی کنگره نوآوری ها در اورژانس پیش بیمارستانی از برگزاری این کنگره ملی توسط سازمان اورژانس کشور با حضور پژوهشگران، پزشکان، کارشناسان و دانشجویان طب اورژانس و رشته های مرتبط با فوریت های پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بابک یکتاپرست امروز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره ارتقای سطح علمی همکاران فعال در عرصه فوریت‌های پزشکی و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان مبتکر و خلاق فعال در مسیر بهینه سازی فرایندهای خدمت رسانی به بیماران و مصدومین عنوان کرد.

وی افزود: جذاب‌ترین بخش کنگره بخش نمایشگاهی آن است که با حضور ۴۰ تن از مخترعان و مبدعان جوان حوزه طب اورژانس و فوریت‌های پزشکی و به منظور نمایش اختراعات آنان برپا خواهد شد.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با صاحبان صنایع و مؤسسات تجاری فعال در عرصه فوریت‌های پزشکی گفت: امیدوارم نمایشگاه بتواند زمینه ساز ورود اختراعات و طرح‌های یاد شده به فرایند تولید انبوه باشد.

وی ادامه داد: این کنگره در تاریخ‌های دوم لغایت چهارم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 728337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.