شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در حال حاضر امروز چهارشنبه هوای ۱۰ شهر استان تهران قرمز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست‌ودوگانه تهران هم‌اکنون با شاخص ۱۲۶ در وضعیت نارنجی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در استان تهران پاکدشت با شاخص ۱۵۴، پیشوا ۱۵۳، ورامین با شاخص ۱۶۳، قرچک با شاخص ۱۶۱، باقرشهر با شاخص ۱۷۲، اسلامشهر با شاخص ۱۷۳، بهارستان با شاخص ۱۷۲ و باغستان با شاخص ۱۶۶، شهریار با شاخص ۱۵۹ و ملارد با قرار گرفتن روی عدد ۱۶۴ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.

دماوند با شاخص ۱۴۰ در وضعیت نارنجی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. لواسان با شاخص ۷۴، پردیس با شاخص ۷۷ و شهر قدس نیز با شاخص ۵۸ در وضعیت زرد و قابل قبول هستند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در تهران ۱۰ روز هوای پاک، ۲۱۴ روز هوای قابل قبول، ۹۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

کد خبر 728075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.