آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۴ بهمن / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده مجلار

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده گزنک

تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت)

محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران حدفاصل شهرک خاتم تا گرمدره

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر

ترافیک سنگین در آزاده تهران - قم محدوده جهان آباد

ترافیک سنگین در محور پاکدشت - تهران وبالعکس محدوده خاتون آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

محور پونل - خلخال

محور هشتگرد - طالقان

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

سی سخت - پادنا

گنجنامه - تویسرکان

وازک - بلده

ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های اطراف تهران

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، اظهار کرد: بر اساس رصدهای ترافیکی پلیس، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر نیمه سنگین است.

وی افزود: در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس و در محور پاکدشت - تهران محدوده‌های خاتون آباد و شهرک صنعتی خاوران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه ساوه -تهران حدفاصل دهشاد تا فیروزبهرام مشاهده شده است.

امروز در کدام استان‌های کشور برف و باران می‌بارد؟

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان، رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور و در شمال غرب و غرب کشور منجر به بارش می‌شود، پنجشنبه با تقویت این سامانه در جنوب غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر، بارش همراه با کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بیشینه بارش در روز پنجشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه با ادامه فعالیت این سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده در مرکز کشور، نیمه شمالی بوشهر و فارس، دامنه‌های البرز شرقی، شمال شرق کشور و سواحل دریای خزر نیز بارش رخ می‌دهد.

وی گفت: بارش در ارتفاعات و نقاط سردسیر به صورت برف و در جنوب و جنوب غرب کشور، رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد و شنبه فعالیت این سامانه در در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: شنبه در استان فارس، مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی، رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، پنجشنبه و جمعه نیز خلیج فارس مواج خواهد شد.

کد خبر 727919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.