بارش‌ها چهارشنبه از سر گرفته می‌شود / امروز در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پیش‌بینی بارش تگرگ در بعضی مناطق کشور طی امروز خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در جنوب استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در بعضی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام خواهیم داشت، افزود: از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه ضمن تشدید بارش‌ها در غرب، سامانه بارشی با حرکت شرقی خود، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

ضیائیان با بیان اینکه تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است، ادامه داد: جمعه بارش در نیمه غربی، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با بیشینه ۲۰ و کمینه صفر درجه سانتی‌گراد است و روز سه‌شنبه، آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۲۱ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 727500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.