شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز شنبه ۲۱ بهمن + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۹۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _شنبه بیست‌ویکم بهمن_ طی ساعات منتهی به هشت صبح در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۷۴، سلامت با شاخص ۱۶۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۲، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۳، قرچک با شاخص ۱۵۶، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲۴، پیشوا با شاخص ۱۰۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۳۱، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۲، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۲۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۳۰، شریف منطقه دو با شاخص ۱۳۹، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۰۷، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۴، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۵، ورامین با شاخص ۱۱۶، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۳، اسلام‌شهر با شاخص ۹۸، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۹، امام خمینی با شاخص ۶۲، بهارستان با شاخص ۷۹، پارک رازی با شاخص ۷۵، پاسداران با شاخص ۹۰، پاکدشت با شاخص ۱۰۰، پردیس با شاخص ۶۵، پونک با شاخص ۷۸، دانشگاه تهران با شاخص ۸۴، دماوند با شاخص ۷۹، در موقعیت هوای سالم (زرد) است.

همچنین ایستگاه‌های رباط‌کریم با شاخص ۶۱، ژئوفیزیک با شاخص ۹۰، سرخه حصار با شاخص ۷۹، سلامت با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۱، شهریار با شاخص ۵۹، علم و صنعت با شاخص ۶۳، قدس با شاخص ۵۸، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۶، لواسانات با شاخص ۷۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۲، ملارد با شاخص ۶۸ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۲، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه چشمه با شاخص ۳۱ در موقعیت پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 727039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.