افتتاح مرکز خدمات سلامت روان جامعه‌نگر در یاسوج

با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مرکز خدمات سلامت روان جامعه‌نگر در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مرکز خدمات سلامت روان جامعه‌نگر (سراج) با حضور معاون دفتر سلامت روان اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

طاهره زیادلو، معاون دفتر سلامت روان اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در این مراسم گفت: رئیس جمهور ۲۶ مهر ماه بر استقرار واحدهای سراج (مرکز تخصصی ارائه خدمات سلامت روان) تاکید داشتند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پای کار آمد و امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دو وزارت بهداشت و کشور در خصوص مراکز سراج پای کار هستند، افزود: تجهیزات، مکان و لجستیک این مراکز در مناطق آسیب‌پذیر بر عهده استانداران و فرمانداران است و منابع مالی بر عهده وزارتخانه و حوزه بهداشت است، البته حوزه درمان در این خصوص هم پای کار است و سنگ تمام گذاشته است.

زیادلو تصریح کرد: ارزش مراقبت خدمات سراج جامع‌نگر و مشارکتی است و روانشناس، دو پزشک، روانشناس و مددکار اجتماعی و یک مددکار رابط بین فرمانداری‌ها و استانداری در این مراکز مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی در مرکز سراج را رایگان دانست و گفت: وزارت بهداشت در جریان آسیب‌های اجتماعی این استان است و امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز گامی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی برداشته شود

کد خبر 726247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.