لپ‌تاپ HP Fortis G11 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ HP Fortis G11 بسیار شبیه لپ‌تاپ Fortis G10 است و برای دانشجویان و کارمندان مناسب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، لپ‌تاپ HP Fortis G11 که به تازگی رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن FHD و میزان روشنایی ۲۵۰ نیت است، این محصول از حافظه رم LPDDR5-4800 چهار گیگابایت تا ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS تا ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد.

لپ‌تاپ HP Fortis G11 بسیار شبیه لپ‌تاپ Fortis G10 است و برای دانشجویان و کارمندان مناسب است، این محصول گواهی MI-STD-810 را دریافت کرده است، بنابراین بسیار بادوام است، همچنین رتبه IP51 را نیز کسب کرده است و به عنوان یک محصول بسیار مقاوم شناخته می‎‌شود.

گزینه‌های اتصال لپ‌تاپ HP Fortis G11 شامل وای‌فای 6E و شبکه 4G LTE می‌شود و از پردازنده‌های اینتل سری N بهره می‌برد؛ لپ‌تاپ یادشده دارای دو پورت USB Type-A 3.2 Gen 1، دو پورت USB Type-C 3.2 Gen 1، HDMI 1.4 و یک جک ترکیبی هدفون و میکروفون است.

لپ‌تاپ HP Fortis G11 با قیمت اولیه ۳۱۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 724107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.