گوشی هوشمند Moto G24 چه مشخصاتی دارد؟

قیمت گوشی هوشمند Moto G24 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۹۶ یورو ارزیابی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، به تازگی تصاویری از گوشی Moto G24 منتشر شده است که نشان می‌دهد طراحی آن مشابه گوشی Moto G34 با دوربین دوگانه در پنل پشتی است؛ یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Moto G24 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار گرفته شده است.

گوشی هوشمند Moto G24 دارای یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است؛ این محصول به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

وزن گوشی هوشمند Moto G24 به میزان ۱۸۰ گرم است؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۰ و یک اسلات کارت حافظه microSD اشاره کرد؛ به نظر می‌رسد که این محصول از حسگرهای قطب‌نما، شتاب‌سنج و ژیروسکوپ بهره می‌برد و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‎‌شود.

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند Moto G24 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۹۶ یورو در اروپا عرضه شود.

کد خبر 723229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.