ساعت هوشمند Oukitel BT50 چه ویژگی‌هایی دارد؟

ساعت هوشمند Oukitel BT50 از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تمرینات ورزشی خود را به صورت جامع ثبت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند Oukitel BT50 که به تازگی معرفی شده است، دارای طراحی قوی است و از نمایشگر دایره‌ای ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برد، این محصول از حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیاب خواب پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Oukitel BT50 از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تمرینات ورزشی خود را به صورت جامع ثبت کنند؛ این محصول را می‌توان به راحتی به گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید یا iOS متصل کرد؛ با استفاده از اتصال بلوتوث ۵.۲ می‌توان اعلان‌ها از برنامه‌های محبوب مانند واتس‌اپ و اینستاگرام را دریافت کرد و موسیقی را نیز کنترل کرد.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Oukitel BT50 با استفاده از یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و در صورت استفاده استاندارد تا ۱۵ روز دوام می‌آورد؛ محصول یادشده گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است؛ ساعت هوشمند Oukitel BT50 که در رنگ‌های مشکی-سبز یا نقره‌ای-نارنجی با قیمت ۵۵.۹۹ دلار در دسترس است.

کد خبر 722647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.