ساعت هوشمند Redmi Watch 4 چه مشخصاتی دارد؟

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌‎کند و به روشنایی خودکار از طریق سنسور نور محیطی مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند Redmi Watch 4 دارای قاب آلیاژ آلومینیومی است، یک تاج از جنس استیل ضدزنگ و یک بند با قابلیت باز شدن سریع برای آن در نظر گرفته شده است؛ این ساعت هوشمند دارای نمایشگر دایره‌ای ۱.۹۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‎‌کند و به روشنایی خودکار از طریق سنسور نور محیطی مجهز شده است، این محصول دارای حسگرهایی برای نظارت بر ضربان قلب و اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون است و از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، GPS و بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی نیز بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Redmi Watch 4 همه ویژگی‌های استاندارد مانند ردیابی خواب، نظارت بر استرس، کنترل آب‌وهوا، کرنومتر، اعلان‌ها برنامه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد و به منظور ارائه تماس تلفنی از میکروفون داخلی و یک بلندگو نیز بهره می‌برد؛ انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و در صورت استفاده معمولی تا ۲۰ روز نیز دوام می‌آورد.

قیمت ساعت هوشمند Redmi Watch 4 107 دلار ارزیابی شده است، این محصول در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه می‎‌شود.

کد خبر 722297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.