لپ‌تاپ جدید Infinix  چه مشخصاتی دارد؟

لپ‌تاپ Infinix INBook Y4 Max به تراشه نسل سیزدهم اینتل Core i3، Core i5 و Core i7 مجهز شده است و از پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، لپ‌تاپ Infinix INBook Y4 Max که به تازگی معرفی شده است، دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با رزولوشن FHD و روشنایی ۳۰۰ نیت است، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۷ درصد است، این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و پنل لمسی ۷.۰۶ اینچی AG Glass است؛ همچنین، دارای شاسی فلزی آلیاژ آلومینیوم است، وزن آن معادل ۱.۷۸ کیلوگرم است، در قسمت جلویی آن نیز دو بلندگوی دو واتی تعبیه شده است.

لپ‌تاپ Infinix INBook Y4 Max به تراشه نسل سیزدهم اینتل Core i3، Core i5 و Core i7 مجهز شده است، از پردازتده گرافیکی Intel Iris Xe بهره می‌برد و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD همراه است؛ انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۷۰ وات ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Infinix INBook Y4 Max با استفاده از سیستم‌عامل Windows 11 OS اجرا می‎‌شود، گزینه‌های اتصال این لپ‌تاپ شامل یک پورت USB-A، پورت‌های USB-C، یک اسلات کارت microSD، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک پورت HDMI 1.4 می‌‎شود، قیمت لپ‌تاپ یادشده ۴۷۵.۳۸ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 721672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.