۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
گوشی Vivo Y28 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y28 5G با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Vivo Y28 5G که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است؛ این محصول به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شده است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی از طریق یک پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی Vivo Y28 5G با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود، یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‌شود، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار گرفته است.

یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری گوشی Vivo Y28 5G قرار دارد، وزن گوشی ۱۸۶ گرم و ضخامت آن ۸.۰۹ میلی‌متر است؛ گوشی یادشده گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار مقاوم است، از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵.۱، شبکه 5G و سیم‌کارت دوگانه اشاره کرد.

گوشی Vivo Y28 5G در چندین نسخه عرضه می‌‎شود، نسخه پایه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، در حالی که نسخه دیگر با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۸۷ دلار وارد بازار می‌‎شود و قیمت مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی نیز ۲۰۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 720132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.