شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۲۰ دی + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۸۵، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۵، باغستان شهریار با شاخص ۱۶۹، باقرشهر با شاخص ۱۹۲، سلامت با شاخص ۱۵۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۶، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۵، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی منطقه ۱۳، تربیت مدرس منطقه ۶ با شاخص ۱۰۲، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۳۷، شهریار با شاخص ۱۰۲، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۲، قرچک با شاخص ۱۴۲، ملارد با شاخص ۱۱۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروهای حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۲، امام خمینی با شاخص ۶۲، پارک رازی با شاخص ۸۴، پاسداران با شاخص ۶۶، پاکدشت با شاخص ۶۶، پونک با شاخص ۷۸، پیشوا با شاخص ۸۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۷۹، تهران پارک شکوفه با شاخص ۷۹، چشمه با شاخص ۶۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۶، دماوند با شاخص ۶۰، رباط‌کریم با شاخص ۷۵، ژئوفیزیک با شاخص ۶۴، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۹۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۷، شریف منطقه دو با شاخص ۸۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۵، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۵، قدس با شاخص ۶۴، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۰، ورامین با شاخص ۸۸ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۲، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۰، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۴۸، علم و صنعت با شاخص ۵۰، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۴۱ و لواسانات با شاخص ۳۲، در شرایط پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 718848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.