شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۱۹ دی + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (سه‌شنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۷۰، امام خمینی با شاخص ۱۵۸، باقرشهر با شاخص ۱۹۶، پارک رازی با شاخص ۱۵۲، پاکدشت با شاخص ۱۵۲، پیشوا با شاخص ۱۵۴، دانشگاه تهران با شاخص ۱۶۶، سلامت با شاخص ۱۵۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۷۱، قرچک با شاخص ۱۷۵، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۳ و ورامین با شاخص ۱۷۹، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۲۰، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۵، چشمه با شاخص ۱۰۳، شهریار با شاخص ۱۴۱، ملارد با شاخص ۱۴۲، در وضعیت هوای ناسالم برای گروهای حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۳، رباط‌کریم با شاخص ۸۱، ژئوفیزیک با شاخص ۷۲، علم و صنعت با شاخص ۶۷، قدس با شاخص ۸۳، لواسانات با شاخص ۵۶، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه آتی‌ساز با شاخص ۳۳ و دماوند با شاخص ۴۰، در شرایط پاک (سبز) است.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بهارستان، شادآباد منطقه ۱۸، شهرداری منطقه ۱۹، میدان فتح منطقه ۹، پیروزی منطقه ۱۳، تربیت مدرس منطقه ۶، ستاد بحران منطقه ۷، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه چهار، شهرداری منطقه ۲۱، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴، اقدسیه منطقه یک، پردیس، پونک، شریف منطقه دو، شهرری منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۱۱، گلبرگ منطقه هشت، مسعودیه منطقه ۱۵ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴، فعال نیست.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 718547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند صفادشت وحومه IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    لطفا زودتر تکلیف مترو صفادشت را دراین الدگی و ترافیک مشخص کنید
  • منصور IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مشکل