قیمت خودرو امروز ۲۵ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم دی_ با افزایش قیمت روبه‌رو هستند و در تعداد کمی از محصولات نیز افت اندک یا ثبات قیمت دیده می‌شود.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که روز گذشته ۱۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشت، امروز نیز هفت میلیون تومان رشد یافته و به کانال ۴۰۵ رسیده است.

شاهین G که سدان رده بالای سایپا به‌شمار می‌رود، روز گذشته ۲۶ میلیون تومان گران‌تر شده بود و امروز هم با ۱۵ میلیون تومان دیگر رشد قیمت به نرخ ۶۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ یکی از سدان‌های محبوب بازار نیز با رشد ۱۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با ۷۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ یکی از گران‌ترین خودروهای تولید داخل نیز طی هفته گذشته از کانال یک میلیون تومان فراتر رفت. این سدان لوکس ایران‌خودرو ۳۰ میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۶۶۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۵ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۶۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۵ میلیون تومان، پژو پارس ۵۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس سفارشی ۶۱۹ میلیون و ۵۹۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۶۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۶۵ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۲۹ میلیون تومان، کوییک ۳۹۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۹۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۹۶ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۸۶ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۵ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز رو به افزایش است و برخلاف داخلی‌های بازار، شدت افزایش قیمت در این بازار بیشتر است.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار از ابتدای معاملات امروز ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فردا T۵ یکی دیگر از خودروهای مونتاژی بازار به‌شمار می‌رود که قیمت این خودرو نیز ۸۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش دارد و به کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرایم نیو پنج‌نفره یکی از معدود خودروهایی است که نسبت به روز گذشته افت قیمت دارد و ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن‌موتور باز هم رکورددار رشد قیمت در بازار خودروهای مونتاژی است که ۱۴۰ میلیون تومان دیگر افزایش یافت و در نهایت با دو میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شو؛ به این ترتیب دیگنیتی پرستیژ تنها در دو روز ۲۵۰ میلیون تومان گران شد.

قیمت خودرو امروز ۲۵ دی + جدول

کد خبر 718365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.