قیمت خودرو امروز ۳۰ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی امروز - شنبه سی‌ام دی - وضعیت آرامی را تجربه می‌کند و نسبت به روز گذشته تغییری ندارند.

کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا که در هفته‌های گذشته افزایش جزئی داشته، امروز بدون تغییر روی نرخ ۳۹۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا که از هفته گذشته به بالای کانال ۶۰۰ میلیون تومانی صعود کرده بود، امروز تغییری ندارد و با ۶۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو نیز هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۷۳۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۸۳ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۸۶ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۷۶۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۴۵ میلیون تومان، پژو پارس ۵۹۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۶۲۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۶۸ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۳۴ میلیون تومان، کوییک ۳۹۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۹۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۹۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۹ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۳۰ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد. ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار به شمار می‌آید که با نرخ ۷۶۰ میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی نیز با قیمت ۸۷۰ میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود. هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

در بخش خودروهای مونتاژی نیز X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، X۲۲ پرو اتوماتیک با قیمت ۹۹۸ میلیون تومان، آریزو ۵ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۶ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۰۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، رسپکت یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان، فیدلیتینفره) یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود

قیمت خودرو امروز ۳۰ دی + جدول

کد خبر 718363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.