۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
گوشی +Itel P55 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نظر گوشی +Itel P55 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع 45 واتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی +Itel P55 که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است، این محصول با استفاده از سیستم عامل Android 13 OS اجرا می‌‎شود و به تراشه Unisoc T606 مجهز شده است که با چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم از ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

انرژی مورد نظر گوشی +Itel P55 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که تقریباً ۳۰ دقیقه طول می‌کشد که باتری این گوشی ۶۵ درصد شارژ شود، در حالی که شارژ کامل آن در عرض ۷۵ دقیقه صورت می‌گیرد.

یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی +Itel P55 تعبیه شده است، یک دوربین دوگانه نیز روی پنل پشتی قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین AI می‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، وای‌فای، بلوتوث، GPS، کارت حافظه microSD، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۴ میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی +Itel P55 در آفریقا با قیمت تقریباً ۱۴۰ دلار عرضه می‎‌شود و در رنگ‌های آبی، سبز و بنفش موجود است.

کد خبر 718224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.