امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود / ورود سامانه جدید از روز چهارشنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از خروج سامانه بارشی از کشور و ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در شرق استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان، بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و از بعدازظهر سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پدیده بارشی در کشور نخواهیم داشت و چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، گیلان، مازندران و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در جنوب غرب کشور و استان‌های گلستان و خراسان شمالی، بارش برف و باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی امروز در نیمه شرقی کشور و روز دوشنبه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در بعضی نقاط گردوخاک خواهیم داشت، امروز خلیج فارس و فردا دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و از بعدازظهر غبار محلی، با بیشینه ۱۵ و کمینه صفر درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم و غبارآلود با بیشینه ۱۷ و کمینه ۳- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 717955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.