قیمت خودرو امروز ۱۳ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودروها امروز - چهارشنبه سیزدهم دی - در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی ثبات کامل نشان می‌دهد و در برخی از مدل‌ها افت و خیز اندکی مشاهده می‌شود.

از جمله محصولاتی که افت و خیز قیمتی ناچیزی را ثبت کردند، کوییک دنده‌ای R از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا است که هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت و امروز بدون تغییر، روی نرخ ۳۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان گران‌تر شده است و با ۶۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده دستی یکی دیگر از هاچ‌بک‌های محبوب بازار است که هفته‌های گذشته افزایش قابل توجهی را ثبت کرد اما امروز تغییری ندارد و با همان نرخ ۶۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلی است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شد و به ۸۱۳ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۱۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۶۵ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۹۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۷۹ میلیون تومان، پژو پارس ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس سفارشی ۵۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۴۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۷۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۰۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۱۶ میلیون تومان، تارا دستی ۶۸۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۸۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک ۳۴۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۶۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۵۶ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۳ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ دی+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز تغییرات قیمتی بسیار پایین است.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار است که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک J۴ آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی کرمان موتور است که با چهار میلیون تومان رشد قیمت به نرخ ۷۶۴ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور نیز نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان گران شده و با یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۳ دی+ جدول

کد خبر 717032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.