شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۱۳ دی + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (‌چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۴، باقرشهر با شاخص ۱۷۸، پاسداران با شاخص ۱۵۲، پاکدشت با شاخص ۱۵۳، پونک با شاخص ۱۵۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۴، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۳، سلامت با شاخص ۱۵۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۵۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۲، شهریار با شاخص ۱۵۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۸، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۸، قرچک با شاخص ۱۷۰، ملارد با شاخص ۱۶۲، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۵، ورامین با شاخص ۱۵۴ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۵۳، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۲۹، امام خمینی با شاخص ۱۲۲، پارک رازی با شاخص ۱۱۲، پیشوا با شاخص ۱۲۹، چشمه با شاخص ۱۳۲، دماوند با شاخص ۱۱۹، ژئوفیزیک با شاخص ۱۳۸، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۴۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۲۵، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۷، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۲۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۵، علم و صنعت با شاخص ۱۱۷، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۱۱۷، لواسانات با شاخص ۱۴۴ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۶، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده‌اند.

لازم است بدانیم دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۴، اتوبان محلاتی منطقه چهار با شاخص ۹۳، پردیس با شاخص ۹۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۴، رباط‌کریم با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۷، قدس با شاخص ۸۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 716922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.