شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۱۲ دی + وضعیت

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (‌سه‌شنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه باقرشهر با شاخص ۲۲۹ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

بر این اساس، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۵، پونک با شاخص ۱۵۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۶۳، تربیت مدرس منطقه ۶ با شاخص ۱۶۰، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۹، دانشگاه تهران با شاخص ۱۶۰، دماوند با شاخص ۱۵۴، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۵۸، سلامت با شاخص ۱۶۰، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۱۵۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۶۶، شهریار با شاخص ۱۵۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۲، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۸، قرچک با شاخص ۱۶۰، لواسانات با شاخص ۱۵۳، ملارد با شاخص ۱۶۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۳ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۴۶، امام خمینی با شاخص ۱۴۷، پارک رازی با شاخص ۱۳۰، پاسداران با شاخص ۱۴۹، پاکدشت با شاخص ۱۴۲، پردیس با شاخص ۱۰۵، پیشوا با شاخص ۱۳۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۱۸، رباط‌کریم با شاخص ۱۳۹، ژئوفیزیک با شاخص ۱۵۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۳۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۴۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۴۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۴۷، علم و صنعت با شاخص ۱۴۸، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۲۶، ورامین با شاخص ۱۳۶، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۲۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروهای حساس (نارنجی) قرار دارد.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۵، چشمه با شاخص ۹۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۵، قدس با شاخص ۸۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۹، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 716654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.