قیمت خودرو امروز ۱۰ دی+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودروها امروز - یکشنبه دهم دی - در بیشتر محصولات افزایشی است و تنها در برخی محصولات کاهش قیمت جزئی دیده می‌شود.

تارا V2 دنده اتوماتیک گران‌ترین سدان ایران خودرو با افزایش ۱۴ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در بازار آزاد روبه‌رو است که رتبه نخست افزایش قیمت را دارد و با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک سقف پانارومیک خودروی دیگری است که با ۱۳ میلیون تومان افزایش قیمت در بازار آغاز کرد تا با نرخ ۸۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد داد و ستد شود.

سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز تنها خودروی سواری دوگانه‌سوز تولیدی توسط شرکت ایران خودرو نیز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت با مبلغ ۶۷۴ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

دو خودروی پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک و پژو پارس با موتور XU7P به‌ترتیب با کاهش قیمت چهار میلیون و هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته معامله شدند و هر کدام با قیمت نهایی ۸۰۶ میلیون و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار به عرضه رسیدند.

صدرنشین افزایش قیمت در سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز خودرو کوییک S است که با ۱۱ میلیون تومان افزایش با قیمت ۳۶۵ میلیون تومان در بازار خودرو ارزش‌گذاری شد.

کوییک R دنده اتوماتیک خودروی دیگری است که به دلیل توقف تولید در بازار با افزایش قیمت پنج میلیون تومانی روبه‌رو است و این خودرو با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به‌عنوان ارزان‌ترین خودروی دنده اتوماتیک صفر بازار معرفی می‌شود.

ساینا S دوگانه‌سوز تنها خودروی تولیدی دوگانه در گروه خودروسازی سایپا نیز با دو میلیون تومان افزایش با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان در بازار خودرو اعلام قیمت می‌شود.

خودرو شاهین G تنها محصول از گروه خودروسازی سایپاست که در بازار خودرو کاهش قیمت را ثبت کرد، این خودرو با کاهش قیمت اندک سه میلیون تومانی با قیمت ۶۰۷ میلیون تومان در بازار خودروی کشور در بین خریداران معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۷ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۷۳ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۸۹ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۵۲ میلیون تومان، پژو پارس ۵۵۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۰۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۱۷ میلیون تومان، تارا دستی ۶۹۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۸۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۸۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۰۵ میلیون تومان، کوییک ۳۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۴۶۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۵۸ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۷۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۴ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۰ دی+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بخش خودروهای مونتاژی موجود در بازار خودروی کشور تمامی خودروها در مسیر افزایش قیمت قرار دارند. چانگان CS35 کراس‌اوور مونتاژی سابق شرکت سایپا در بازار با ۱۱ میلیون تومان افزایش رقم ۱.۱ میلیارد تومان را به نام خود ثبت کرد.

هایما S7 خودروی مونتاژی گروه صنعتی ایران خودرو نیز با افزایش قیمت ۵۰ میلیون تومانی نسبت به روزگذشته با قیمت ۱.۳ میلیارد تومان در بازار قیمت گذاری شد.

در گروه خودروسازی کرمان موتور نیز لوکس‌ترین سدان مونتاژی این خودروساز یا همان جک j7 و کراس اوور کی. ام. سی K7 که به‌تازگی از خط تولید این خودروساز کنار گذاشته شده است به‌ترتیب با ۱۱ میلیون و ۳۱ میلیون تومان افزایش قیمت به ترتیب با ۱.۴ میلیارد و ۱.۶ میلیارد تومان در بازار معامله می‌شوند.

دو محصول تیگو ۷ پرو و خودرو X55 پرو که توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران مونتاژ می‌شوند رکورددار افزایش قیمت ۳۰ میلیونی و ۵۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در بازار آزاد بودند، در نهایت تیگو ۷ پرو با قیمت ۱.۷ میلیارد تومان و X55 پرو با قیمت ۱.۳ میلیارد تومان در بازار ارزش گذاری شدند.

قیمت خودرو امروز ۱۰ دی+ جدول

کد خبر 716229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.