کاغذ دیواری جدید پرشین راگ
کاغذ دیواری جدید

اگر جدید و به روز بودن برای شما هم یک دغدغه مهم محسوب می‌شود، قطعاً به دنبال خرید کاغذ دیواری جدید برای تغییر دیوارپوشی ساختمان هستید.

کاغذهای دیواری جدید چگونه هستند؟

استفاده از کاغذ دیواری جدید بهترین روشی است که می‌توانید برای تغییر دکوراسیون داخلی یک ساختمان دنبال کنید. شرکت‌های مختلفی به عنوان تولید کننده و فروشنده کاغذ دیواری فعالیت دارند که طرح‌های متنوعی برای تغییر دکوراسیون در اختیار شما قرار می‌دهند. به همین دلیل برای انتخاب جنس و طرح کاغذ دیواری مورد نظر خودتان گیج و سردرگم نخواهید شد. البته برای اینکه کاغذهای دیواری جدید را خریداری کنید ابتدا باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا پوشش مناسبی برای دیوارهای خود انتخاب کرده باشید. ضمناً به این نکته هم توجه داشته باشید که کاغذهای دیواری از سال ۲۰۱۸ دچار تغییر و تحول اساسی شده‌اند و اگر شما از کاغذهای قدیمی استفاده می‌کنید باید آنها را به کاغذهای جدید تغییر دهید. کاغذهای جدید کاملاً متفاوت از نمونه‌های قدیمی هستند و ویژگی‌های متمایزی دارند.

پر طرفدار ترین طرح کاغذ دیواری

کدام انواع کاغذ دیواری جدید هستند؟

کاغذ دیواری جدید را بر اساس طرح و مدل آن می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم کرد. از جمله این طرح‌ها می‌توانیم به برجسته، آبرنگی و پوستری اشاره کنیم. هر کدام از این طرح‌ها برای فضا و مکان مشخصی مناسب هستند. در حقیقت شما نمی‌توانید هر کدام از این طرح‌ها را برای فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار دهید. از طرفی کاغذهای دیواری جدید را می‌توان بر اساس جنس آنها در دو گروه دسته‌بندی کرد. معمولاً این محصولات را در قالب کاغذهای قابل شستشو و غیر قابل شستشو عرضه می‌کنند. کاغذهای قابل شست و شو بیشتر مناسب خانواده‌هایی هستند که فرزند کوچک دارند و احتمال آلوده شدن دیوارها وجود دارد.

کاغذ دیواری جدید پذیرایی

طرح کاغذ دیواری جدید

برای هر کدام از فضاهای ساختمان چه کاغذی انتخاب کنیم؟

همانگونه که گفتیم انتخاب طرح کاغذ دیواری جدید بستگی به فضایی دارد که قرار است کاغذ در آن مورد استفاده قرار بگیرد. نکات زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین طرح را برای محیط‌های مختلف یک ساختمان انتخاب کنید:

  • پذیرایی: انتخاب کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود. برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید توجه و دقت زیادی داشته باشید. اول از همه باید به جنس کاغذ دیواری توجه کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری هم بستگی به طراحی داخلی پذیرایی شما دارد.

  • پشت تلویزیون: برای اینکه بهترین گزینه را جهت کاغذ دیواری پشت تلویزیون انتخاب کنید اول از همه به کفپوش‌ها دقت نمایید. مدل کاغذ دیواری جدید ی که برمی‌گزینید باید بر اساس کفپوش‌ها باشد. مثلاً اگر کفپوش شما ساده و مدرن است پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کاغذ دیواری بروید که طرح شلوغی داشته باشد.

  • اتاق خواب: برای اتاق خواب شاید رنگ در کاغذ دیواری جدید اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. البته در کنار رنگ کاغذ اینکه کاغذهای پی‌وی‌سی یا ایرانی را برای دیوارپوشی انتخاب کنید موضوع مهمی محسوب می‌شود. طبیعتاً کاغذهای پی‌وی‌سی کیفیت بهتری دارند و از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند اما کاغذهای ایرانی کیفیت پایینی داشته و قیمت آنها هم کمتر است. در مورد رنگ کاغذ دیواری در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

طرح کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی

برای کاغذ دیواری یک اتاق ۱۲ متری کدام رنگ را انتخاب کنیم؟

رنگ کاغذ دیواری جدید را باید بر اساس نوع طراحی داخلی و عناصری که در محیط وجود دارند انتخاب کنید. مثلاً برای محیطی مثل پذیرایی پیشنهاد می‌شود رنگ کاغذ دیواری را مشابه رنگ مبل در نظر بگیرید تا هماهنگی دکوراسیون جلوه بهتری داشته باشد. همچنین اگر به دنبال این هستید که محیط ساختمان خودتان را ساکت و آرام کنید، رنگ آبی می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد. شاید از شنیدن این نکته تعجب کنید که رنگ آبی می‌تواند محیط ساختمان شما را خنک‌تر هم کند. رنگ دیگری که می‌توانید برای کاغذ دیواری مورد استفاده قرار دهید بنفش است.

انواع کاغذ دیواری جدید که به رنگ بنفش باشند محیط اطراف خود را مجلل نشان می‌دهند. اگر طراوت و نشاط ساختمان برای شما مهم‌ترین موضوع محسوب می‌شود باید به سراغ رنگ سبز بروید. این رنگ در محیط اطراف خود انرژی مثبت تولید می‌کند. اگر به دنبال این هستید که فضای عاشقانه ایجاد کنید رنگ صورتی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. رنگ قرمز برای افرادی پیشنهاد می‌شود که علاقه زیادی به هیجان دارند و همیشه دوست دارند در یک محیط محرک زندگی کنند. رنگ مشکی و قهوه‌ای برای ایجاد یک فضای کلاسیک و زیبا گزینه جذابی خواهند بود.

قیمت کاغذ دیواری جدید چگونه محاسبه می‌شود؟

در تعیین قیمت کاغذ دیواری عوامل مختلفی موثر هستند. شاید مهم‌ترین عامل در تعیین این قیمت به خصوص برای شهرهای بزرگ عدم جذب آلودگی باشد. چربی و آلودگی هوا مهمان ناخوانده این روزهای مردم در کلان شهرها هستند و کاغذ دیواری که بتواند در برابر جذب آنها مقاومت کند، قطعاً گزینه جذابی برای خرید محسوب می‌شود. البته چنین کاغذ دیواری‌های با کیفیتی که کمترین میزان جذب آلودگی را داشته باشند قطعاً قیمت بالایی خواهند داشت. مثلاً کاغذ دیواری‌هایی که با پلاستیک وینیل تولید می‌گردند دارای همین ویژگی هستند و میزان جذب چربی یا آلودگی را کاهش می‌دهند اما قیمت بسیار بالایی دارند. نصب آسان از جمله دیگر عواملی است که می‌تواند قیمت کاغذ دیواری را برای شما متفاوت کند. هرچه نصب یک کاغذ دیواری آسان و البته مستحکم‌تر انجام شود هزینه آن بیشتر خواهد شد. عامل دیگری که برای تعیین قیمت کاغذ دیواری می‌توانیم عنوان کنیم ماندگاری محصول است. هرچه ماندگاری یک کاغذ دیواری بیشتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

کاغذ دیواری‌های جدید کجا عرضه می‌شوند؟

فروشگاه‌های متعددی در کشورمان وجود دارد که در زمینه تامین و عرضه کاغذ دیواری جدید فعالیت می‌کنند. طبیعتاً در میان آنها برخی از فروشگاه‌ها هستند که از نظر قیمت و کیفیت، محصولات استانداردی در اختیار خریداران قرار می‌دهند. اگر دغدغه این را دارید که کاغذ دیواری‌های جدید را از یک فروشگاه قابل اعتماد و معروف تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ پرشین راگ بروید. در این فروشگاه انواع مختلفی از جدیدترین طرح‌های سه بعدی، هندسی، طبیعی، حیوانات و فلورال قابل خریداری هستند. از نظر جنس هم کاغذهای دیواری این سایت متنوع هستند و شما بر اساس بودجه خودتان می‌توانید طرح مورد نظرتان را پیدا کنید.

برای اینکه با محصولات مجموعه پرشین راگ بیشتر آشنا شوید بهتر است به آدرس این سایت یعنی https://epersianrug.com مراجعه نمایید. دقت داشته باشید که این فروشگاه بهترین طرح‌های سال ۲۰۲۳ را در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف پرشین راگ این است که به روزترین طرح کاغذ دیواری را برای مخاطبان خود فراهم کند.

کد خبر 715942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.