خودرو Subaru BRZ 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو Subaru BRZ 2024 به سوخت بدون سرب RON 98 درجه یک نیاز دارد و دارای مخزن سوخت ۵۰ لیتری است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو Subaru BRZ-2024 از یک موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت ۱۷۴ کیلووات در ۷۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر در ۳۷۰۰ دور در دقیقه استفاده می‌کند، پیشرانه از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب ارسال می‌‎شود. این خودرو از ۹.۵ لیتر سوخت در ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در سیکل ترکیبی با گیربکس دستی و ۸.۸ لیتر سوخت در ۱۰۰ کیلومتر در ساعت با گیربکس خودکار استفاده می‌کند.

خودرو Subaru BRZ-2024 به سوخت بدون سرب RON 98 درجه یک نیاز دارد و دارای مخزن سوخت ۵۰ لیتری است؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۲۶۵ و ۱۷۷۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۳۱۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۵۷۵ میلی‌متر است، فضای صندوق عقب خودرو نیز ۲۰۱ لیتر است. خودروی یادشده در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، قرمز، آبی، خاکستری و مشکی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

خودرو Subaru BRZ-2024 دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک مقابل، دوربین دنده عقب و کیسه هوای جلو و جانبی است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، نظارت بر فشار باد لاستیک، نور بالا اتوماتیک، چراغ‌های جلو LED، ناوبری ماهواره‌ای، نمایشگر ۸.۰ اینچی، آینه‌های برقی تاشو، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و دو پورت USB-A اشاره کرد.

کد خبر 715798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.