آلودگی هوا در شهرهای صنعتی اوج می‌گیرد / از دوشنبه منتظر بارش‌ باران و برف باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا، از بارش باران و برف در مناطقی از کشور از روز دوشنبه خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز و فردا با توجه به پایداری و سکون هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی افزایش می‌یابد و موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه با گذر موج تراز میانی جو، در مناطقی از غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز سه‌شنبه بارش پراکنده در مناطقی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت و چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، همچنین امروز دریای خزر و خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبارآلود، با بیشینه ۱۵ و کمینه یک درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، صاف تا کمی ابری و غبارآلود با بیشینه ۱۶ و کمینه صفر درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 715771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.