شاخص آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۸ دی

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (‌جمعه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۱، در وضعیت هوای ناسالم (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه هشتم دی_ در دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۱۶۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۳، در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۰۹، پونک با شاخص ۱۲۹، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۶، پیشوا با شاخص ۱۴۴، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۰، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های دانشگاه تهران با شاخص ۱۲۵، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۵، سلامت با شاخص ۱۰۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۲۱، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۸ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۶، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

برا این اساس، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۹، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۹، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۱، امام خمینی با شاخص ۸۱، باقرشهر با شاخص ۹۶، پارک رازی با شاخص ۸۶، چشمه با شاخص ۸۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۲، دماوند با شاخص ۷۴، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۶۸، شریف منطقه دو با شاخص ۹۷، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۰، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در همین راستا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۶، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۱، شهریار با شاخص ۷۴، علم و صنعت با شاخص ۹۳، قرچک با شاخص ۶۴، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۰، لواسانات با شاخص ۵۳، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۵، ملارد با شاخص ۶۲، میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۸۸، ورامین با شاخص ۸۰، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۹، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب؛ سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۲۷، با غستان شهریار با شاخص ۴۴، پردیس با شاخص ۳۳، رباط‌کریم با شاخص ۳۷، قدس با شاخص ۳۱، در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 715622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.