کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر / وزش باد تشدید می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر، از وزش باد شدید در مناطقی از کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بعدازظهر امروز و فردا در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان‌های شمالی و رضوی، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و روز جمعه در شمال شرق کشور، کاهش محسوس دما رخ می‌دهد و فردا وزش باد شدید، گاهی گردوخاک، در شمال شرق و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای شنبه تا دوشنبه جوی آرام همراه با غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد، خلیج فارس و دریای خزر از بعدازظهر پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف و غبار محلی، گاهی کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۹ و کمینه ۱- درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۱۸ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 715367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.