خودرو هوندا ZR-V 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو هوندا ZR-V 2024 با استفاده از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ قادر است 131 کیلووات قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو هوندا ZR-V 2024 دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که ۱۳۱ کیلووات قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) جفت شده است، این خودرو با سوخت معمولی بدون سرب 91RON کار می‌کند و دارای مخزن سوخت ۵۷ لیتری است.

طول و عرض خودرو هوندا ZR-V 2024 به ترتیب ۴۵۶۸ و ۱۸۴۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۲۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۶۵۵ میلی‌متر است؛ این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر توجه راننده، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سنسور پارک جلو و عقب، نظارت بر فشار باد تایر، ۱۱ کیسه هوا و کیسه هوای مرکزی است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو هوندا ZR-V 2024 می‌توان به چراغ‌های LED تطبیقی، چرخ‌های ۱۷ اینچی، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۹.۰ اینچی، سیستم صوتی با هشت بلندگو، پورت USB جلو و پورت USB عقب اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، خاکستری، مشکی و آبی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

کد خبر 715070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.