قیمت خودرو امروز ۵ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

قیمت خودرو امروز - سه‌شنبه پنجم دی - در بازار برای تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی با شیب بسیار ملایمی افزایش نشان می‌دهد اما بسیاری دیگر از خودروها نسبت به روز گذشته تغییر قیمت ندارند.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی است که امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۴۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس سایپا است که از ماه‌های گذشته در محدوده ۵۸۰ تا ۵۹۰ میلیون تومان در نوسان است، این خودرو دو روز پیش چهار میلیون تومان گران شده بود اما امروز نیز تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از سدان‌های محبوب بازار است که با رشد ۹ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۶۵۹ میلیون تومان رسید.

پژو 207i دنده اتوماتیک هاچ‌بک محبوب ایران خودرو نیز با رشد ۱۱ میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، رکورددار امروز خودروهای داخلی شد و به کانال ۸۰۳ میلیون تومان رسید.

در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۰۷ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۵۱ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۵۳۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۵۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۶۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۰۳ میلیون تومان، تارا دستی ۶۶۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۶۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۶۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۳۹۰ میلیون تومان، کوییک ۳۴۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۴۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۴۸ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۴۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۳۹ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۵ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز به نسبت روزهای گذشته، افزایشی است.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار بوده که باز هم رشد پنج میلیون تومانی را به ثبت رسانده است و به این ترتیب با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 پلاس یکی از خودروهای مونتاژی ایران خودرو روزهای گذشته رشدهای چند ده میلیون تومانی داشت که از آغاز امروز پنج میلیون تومان دیگر افزایش یافت و به یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان مونتاژی مدیران خودرو نیز ۲۰ میلیون تومان نسبت به روز پیش گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است.

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور مونتاژی این شرکت نیز مانند آریزو ۶ پرو ۲۰ میلیون تومان بالاتر رفته و با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۵ دی + جدول

کد خبر 714836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.