قیمت خودرو امروز ۶ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار خودرو امروز _ چهارشنبه ششم دی_ افزایش چشمگیر قیمت نیمی از خودروها را تجربه می‌کند.

قیمت هیچ یک از خودروهای داخلی کاهش نیافته و بازار خودرو با تکانه‌های شدید قیمتی روبه‌رو است که از جمله این تکانه‌ها می‌توان به افزایش قیمت ۱۳ میلیون تومانی خودرو پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک سقف پانارومیک اشاره کرد که نسبت به روز گذشته با قیمت ۸۰۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو تارا V2 دنده اتوماتیک نیز با ۱۳ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۸۰۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود.

پژو پارس سال، پژو 206 SD V8، سورن پلاس بنزینی و سورن پلاس دوگانه سوز از جمله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هستند که با افزایش قیمت ۲ تا ۵ میلیون تومانی در بازار خرید و فروش می‌شوند.

همچنین بررسی قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا در بازار آزاد نشان‌دهنده افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی خودرو شاهین دنده‌ای نسبت به روز گذشته است و این خودرو با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان در بین خریداران و فروشندگان معامله شده است.

خودرو کوییک S نیز با افزایش قیمت ۶ میلیون تومانی با قیمت ۳۵۵ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری می‌شود، در محصولات خانواده ساینا نیز ساینا S بنزینی و ساینا S دوگانه‌سوز هر کدام به ترتیب با افزایش قیمت ۱۱ و ۹ میلیون تومانی در بازار روبه‌رو هستند که ساینا S بنزینی با قیمت ۳۶۰ میلیون و ساینا S دوگانه سوز با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۱۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۶۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۴۳ میلیون تومان، پژو پارس ۵۵۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۶۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۹۱ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۱۳ میلیون تومان، تارا دستی ۶۸۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۸۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۷۹ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۰۱ میلیون تومان، کوییک ۳۴۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۴۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۵۳ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۷۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۵۴ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۶ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بخش خودروهای مونتاژی تنها قیمت برخی خودروها در بازار افزایش یافته است. خودرو X55 پرو مدیران خودرو پرچمدار افزایش قیمت در این بخش از بازار خودرو است که با ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با مبلغ ۱.۳۰۰ میلیون تومان در بین مصرف کنندگان خرید و فروش می‌شود، اما تنها خودرویی که در بازار مونتاژی‌ها طبق اعلام سایت کارنامه ارزان شده است آریزو ۶ پرو است که ثبت کاهش قیمت ۳ میلیون تومانی به نام خود با قیمت ۱.۳۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی کی ام سی K7 کرمان موتور که به تازگی از خط تولید این خودروساز خارج شده آخرین خودرویی است که در بازار امروز با افزایش قیمت روبه‌رو است و افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند و با قیمت ۱.۶۴۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۶ دی + جدول

کد خبر 714835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا جمشیدی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خانه اصفهان