قیمت خودرو امروز ۷ دی + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودرو امروز -پنجشنبه هفتم دی- همچنان رو به افزایش است.

قیمت خودروهای داخلی مانند کوییک و محصولات سایپا نسبت به روز گذشته افزایش‌های چند میلیون تومانی دارند.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی که دو روز گذشته سه میلیون تومان ارزان‌تر شده بود، با جهش ۱۵ میلیون تومانی به نرخ ۴۷۰ میلیون تومان رسید.

شاهین G سدان لوکس سایپا است که در ماه‌های گذشته در محدوده ۵۸۰ تا ۵۹۰ میلیون تومان نوسان می‌کرد، امروز نیز افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی روز گذشته را تکرار کرده و با ۶۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های محبوب بازار نیز ۱۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشت و به نرخ ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس با موتور XU7P یکی از سدان‌های جدید یا بهینه شده ایران خودرو ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با ۵۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۵ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) با قیمت ۶۱۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۷۰ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۶۸۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۵۵ میلیون تومان، پژو پارس

۵۶۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با قیمت ۵۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۰۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۲۰ میلیون تومان، تارا دستی ۶۹۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۸۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) با قیمت یک میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان، هایما 7X با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۳۸۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه سوز ۴۰۵ میلیون تومان، کوییک ۳۴۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۵۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۵۸ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ با قیمت ۵۵۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۴۳ میلیون تومان، پیکاپ زاگرس یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۷ دی + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز از امروز دچار تغییراتی شد.

جک J4 که از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار به شمار می‌رود، پنج میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ ۷۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T8 یکی از پیکاپ‌های محبوب مونتاژی در بازار ۲۰ میلیون تومان بالاتر و با قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما 8S کراس‌اوور تازه وارد ایران خودرو نیز حدود پنج میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو با رشد ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان شد.

قیمت خودرو امروز ۷ دی + جدول

کد خبر 714833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.