شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز شنبه ۲ دی

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز (شنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _شنبه دوم دی_ در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۶۱، باغستان شهریار با شاخص ۱۶۴، باقرشهر با شاخص ۱۷۷، پونک با شاخص ۱۵۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۹، پیشوا با شاخص ۱۵۴، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۸، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۱، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۹، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۵، سلامت با شاخص ۱۶۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۹، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۱، شهریار با شاخص ۱۷۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۳، قائم منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۸، قرچک با شاخص ۱۸۶، ملارد با شاخص ۱۶۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۱، میدان مفتح منطقه ۹ با شاخص ۱۶۶، ورامین با شاخص ۱۵۳، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۱۶۰، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۲۸، پاکدشت با شاخص ۱۴۴، چشمه با شاخص ۱۴۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۹، ژئوفیزیک با شاخص ۱۳۰، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۱۷، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۷، علم و صنعت با شاخص ۱۲۹، لواسانات با شاخص ۱۰۴، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۵، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۵۸، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۸۵، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۳، پاسداران با شاخص ۹۱، پردیس با شاخص ۷۵، دماوند با شاخص ۹۹، قدس با شاخص ۹۲، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۹۳، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه رباط‌کریم با شاخص ۳۲ در موقعیت پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 713946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.