قیمت خودرو امروز ۲۸ آذر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودرو امروز - سه‌شنبه، بیست‌وهشتم آذر - در تمامی مدل‌ها افزایشی است و تعداد خودروهای داخلی که شامل افزایش قیمت هستند بسیار بیشتر از مونتاژی‌های بازار گزارش می‌شود به عنوان مثال کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی به شمار می‌آید، در هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز تنها دو میلیون تومان افزایش دارد و با قیمت ۴۵۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از ماه‌های گذشته در محدوده ۵۸۰ تا ۵۹۰ میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو امروز چهار میلیون تومان گران شد و به نرخ ۵۸۹ میلیون تومان رسید.

تارا دنده‌ای V1 لوکس‌ترین خودروی دنده دستی ایران خودرو نیز با افزایش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با ۶۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان به قیمت ۴۰۲ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) به قیمت ۵۹۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۳۹ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) به قیمت ۶۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۰۷ میلیون تومان، پژو پارس ۵۲۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۴۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) به قیمت ۵۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ به قیمت ۵۵۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۶۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۴۹۵ میلیون تومان، تارا دستی ۶۴۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۶۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) یک میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان، هایما 7X به قیمت یک میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در گروه سایپا نیز ساینا S به قیمت ۳۶۲ میلیون تومان، کوییک ۳۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، شاهین تیپ ۱ به قیمت ۵۴۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ به قیمت ۲۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ (لاینر) به قیمت ۲۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد گازسوز ۵۷۶ میلیون تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۸ آذر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت برخی مدل‌ها با افزایش همراه است؛ اما کلیت بازار، با ثبات گزارش می‌شود.

آریزو ۵ توربو جدید که شرکت مدیران خودرو به تازگی از نسخه برقی آن رونمایی کرد، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان لوکس‌تر همین شرکت نیز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جک S5 نیوفیس یکی از معدود خودروهای مونتاژی است که افزایش قیمت دارد. این خودرو ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

هایما 8S به عنوان جدیدترین محصول مونتاژی شرکت ایران خودرو نیز از آغاز امروز پنج میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۸ آذر + جدول

کد خبر 713013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.