قیمت خودرو امروز ۲۷ آذر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودروهای داخلی امروز - دوشنبه، بیست‌وهفتم آذر - بدون هیچ تغییری نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته باقی مانده و از آن زمان هیچ‌گونه نوسان قیمتی در بازار خودرو ثبت نشده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان به قیمت ۴۰۱ میلیون تومان، سورن پلاس (تیپ ۳) به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۳۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) به قیمت ۶۴۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۰۸ میلیون تومان، پژو پارس ۵۲۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۵۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ (پانوراما) به قیمت ۵۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ به قیمت ۵۵۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۶۱ میلیون تومان، رانا پلاس ۴۹۲ میلیون تومان، تارا دستی ۶۴۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک ۷۶۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S7) یک میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان، هایما 7X به قیمت یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در گروه سایپا نیز ساینا S به قیمت ۳۶۱ میلیون تومان، کوییک ۳۴۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان، شاهین تیپ ۱ به قیمت ۵۴۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ به قیمت ۲۷۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ (لاینر) به قیمت ۲۷۴ میلیون تومان، وانت زامیاد گازسوز ۵۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و چانگان CS35 تیپ ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۷ آذر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در این بخش از بازار خودرو نیز همانند خودروهای داخلی با ثبات قیمت روبه‌رو هستیم و تفاوتی در قیمت خودروها رخ نداده است، همچنان تیگو ۷ پرو با قیمت ۱.۶۸۰ میلیون تومان، آریزو ۶ پرو با قیمت ۱.۳۳۰ میلیون تومان، ام وی ام X55 پرو با ۱.۲۸۰ میلیون تومان، جک j4 با قیمت ۷۳۵ میلیون تومان و هایما S7 پلاس ایرانخودرو نیز با قیمت ۱.۳۹۵ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری می‌شوند.

در خصوص قیمت خودروهای مونتاژِی شرکت مدیران خودرو در بازار آزاد با توجه به اعلام شرایط فروش ۹ محصول از سبد عرضه این خودروساز می‌توان انتظار کاهش قیمت محصولات این شرکت را در بازار داشت.

قیمت خودروهای وارداتی موجود در بازار آزاد نشان‌دهنده کاهش نیافتن قیمت خودروهای وارداتی در بازار است برای مثال خودرو سوناتا GLS+ با قیمت ۴.۲۰۰ میلیون تومان، نیسان ایکس تریل با قیمت ۵.۱۰۰ میلیون تومان، میتسوبیشی لنسر با قیمت ۲.۳۵۰ میلیون تومان و لکسوس RX200T با قیمت ۱۵ میلیارد تومان در بازار آزاد معامله می‌شوند.

قیمت خودروی لکسوس NX300 هیبرید نیز ۷.۴۰۰ میلیون تومان است در صورتی نسخه بنزینی این برند ۱۵ میلیارد تومان قیمت می‌خورد و این امر تنها یک دلیل دارد و آن عدم استقبال مشتریان از خودروهای هیبرید در بازار آزاد است به بیان دیگر خودروهای هیبرید در ایران به دلیل عدم فرهنگ سازی و هزینه نگهداری بالا، با بی‌میلی مشتریان برای خرید این خودروها روبه‌رو هستند.

قیمت خودرو امروز ۲۷ آذر + جدول

کد خبر 712724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.