قیمت خودرو امروز ۱۹ آذر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا به شرح زیر اعلام شد.

در محصولات گروه ایران خودرو، سورن پلاس (تیپ ۳) ۵۸۴ میلیون، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۱۳ میلیون، دناپلاس تی پ یک به قیمت ۶۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۵۱۱ و ۸۰۰ میلیون، پژو پارس سفارشی ۵۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ به قیمت ۵۳۲ میلیون، ۲۰۷ تیپ ۵ به قیمت ۵۴۸ میلیون، پژو ۲۰۷ دنده‌ای برقی ۶۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۶۴ میلیون، رانا پلاس ۴۸۴ میلیون، تارا دستی ۶۳۳، تارا اتوماتیک ۷۶۳ و هایما اس ۵ به قیمت یک میلیارد و ۲۶۴ میلیون تومان عرضه می‌شود.

در گروه سایپا نیز خودروی ساینا S به قیمت ۳۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۳۷۸ میلیون، کوییک ۳۴۰ میلیون، کوییک اتوماتیک ۴۳۸ میلیون، کوییک R به قیمت ۳۴۵، کوییک S به قیمت ۳۴۶، شاهین تیپ ۱ به قیمت ۵۴۳، شاهین اتوماتیک G به قیمت ۶۹۷، سایپا ۱۵۱ به قیمت ۲۷۰، وانت زامیاد گازسوز ۵۷۷، پیکاپ کارون ۷۰۸ و پیکاپ زاگرس به قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو امروز در بخش خودروهای داخلی نوسانات محدود قیمتی و در بخش خودروهای مونتاژی فراز و فرودهای شدیدی را ثبت کرد تا جایی که خودروی رانا پلاس پانارومیک، سورن پلاس دوگانه سوز، کوییک R اتوماتیک و شاهین G همگی کاهش قیمت سه میلیون تومانی را در بازار خودرو امروز به نام خود ثبت کردند و رانا پلاس پانارومیک ۵۲۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه ۶۱۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۴۵۳ میلیون تومان و خودرو شاهین ۵۸۴ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شدند.

در خصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی نیز خودروی ۲۰۷ دنده سقف فلزی با قیمت ۶۱۹ میلیون تومان، ۴ میلیون تومان گران‌تر نسبت به روز گذشته در بازار ارزش گذاری شده است.

دو خودروی سورن پلاس بنزینی و تارا دنده دستی V۱ با افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته پرچمدار افزایش قیمت در این بخش از بازار خودرو کشور بودند که سرانجام سورن پلاس با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان و تارا با قیمت ۶۷۳ میلیون تومان در بازار بین خریداران و فروشندگان معامله شدند.

خودروهای مونتاژی با حواشی کمتر

بازار خودروهای مونتاژی حواشی کمتری دارد و بیشتر محصولات با قیمت‌های گذشته خود در بازار معامله می‌شوند که در جدول زیر می‌توانید بخشی از آن را مشاهده کنید.

در خصوص کاهش قیمت‌ها نیز خودرو جک S۵ کرمان موتور با ۸ میلیون تومان کاهش، عدد ۱.۳۱۰ میلیون تومان را به عنوان کم‌ترین و خودرو دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور با ۹۸ میلیون تومان کاهش قیمت عدد ۲.۰۲۵ را به عنوان بیش‌ترین ریزش قیمت در بازار آزاد به نام خود ثبت کرد.

در ادامه نوسانات قیمتی در بازار نیز شاهد افزایش قیمت ۲۱ میلیون تومانی هایما S۸ در بازار آزاد هستیم، و این خودرو با قیمت ۱.۶۹۰ میلیون تومان در بازار صدرنشین افزایش قیمت‌ها است و پس از آن فیدلیتی پرایم با قیمت ۱.۵۵۰ میلیون تومان و با افزایش قیمت ۱۱ میلیون تومانی در جایگاه دوم جدل افزایش قیمت‌ها قرار دارد و در پایان نیز خودرو آریزو ۶ پرو با افزایش قیمت ۶ میلیون تومانی و قیمت ۱.۳۳۰ میلیون تومان قعرنشین جدول افزایش قیمت‌ها است.

کد خبر 710813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.