شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۱ آذر

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (شنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _شنبه یازدهم آذر_ در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۶۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۴، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۶۱، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۶، شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۶۴، شهریار با شاخص ۱۵۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۴، قائم با شاخص ۱۵۷، قرچک با شاخص ۱۷۰، ملارد با شاخص ۱۵۹، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بهارستان با شاخص ۱۰۷، پاسداران با شاخص ۱۰۶، پاکدشت با شاخص ۱۲۵، پونک با شاخص ۱۰۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲۸، پیشوا با شاخص ۱۲۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۴۲، سلامت با شاخص ۱۳۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۲۹، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۴۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۴ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۶، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۸، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۴، پارک رازی با شاخص ۸۵، پردیس با شاخص ۹۶، چشمه با شاخص ۶۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۶، دماوند با شاخص ۸۵، رباط‌کریم با شاخص ۸۶، ژئوفیزیک با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۱، علم و صنعت با شاخص ۸۰، قدس با شاخص ۹۳، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۴، لواسانات با شاخص ۷۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۴، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 708660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    لعنت بهتون که کل ادارات و مدارس رو تعطیل نمیکنید