جشنواره تخفیف ۱۰ درصدی کابینت ام دی اف کابینت بازار

به طور قطع تا به حال نام چوب ام دی اف را در صنعت کابینت سازی شنیده ‌اید؛ اما علت محبوبیت این جنس چیست؟ کابینت MDF از مزایایی نظیری چون قیمت مناسب، چکش خواری راحت، طرح و رنگ‌های بسیار متنوع، استحکام بالا و عمر بسیار زیاد برخوردار است.

در کابینت بازار بهترین کابینت‌های ام دی اف شامل تخفیف‌هایی می‌شوند که قیمت آن‌ها را بسیار مناسب‌تر می‌کند.

مزیت‌های کابینت ام دی اف

چوب ام دی اف از مخلوط الیاف چوبی، موم و چسب ساخته می‌شود و به دلیل این ساختار خاص، استفاده از آن به عنوان مواد اصلی کابینت سازی بسیار مرسوم است. با توجه به استفاده از ضایعات چوب در ساختار MDF، استفاده از آن برای جلوگیری از قطع درختان گزینه بسیار مناسبی است. در نتیجه استفاده از ام دی اف را می‌توان به عنوان حفاظت از جنگل و مراتع نیز در نظر گرفت.

جشنواره تخفیف ۱۰ درصدی کابینت ام دی اف کابینت بازار

محکم بودن

دلیل استحکام بسیار زیاد این کابینت را می‌توان در متریال مغزی آن جست و جو کرد. جالب است بدانید که احتمال خوردگی، فرسایش یا باد کردن چوب ام دی اف نسبت به سایر چوب‌ها بسیار کمتر است. این نوع چوب‌ها خمیده نمی‌شوند و در هنگام باز و بسته کردن نیز سر و صدای کمتری ایجاد می‌کنند.

عایق صدا و رطوبت

عایق صدا بودن این چوب سبب می‌گردد که ماشین لباسشویی یا ظرفشویی که در محفظه‌های ام دی اف قرار می‌گیرند، صدای کمتری را در محیط آشپرخانه ایجاد کنند.

قیمت مناسب

ورق‌های ام دی اف ساده از قدیمی‌ترین کابینت‌های چوبی هستند که روز به روز به محبوبیت آن‌ها افزوده شد. به دلیل سادگی فرآیند ساخت این قطعات چوبی و همچنین در دسترس بودن چوب ام دی اف، قیمت این کابینت‌ها بسیار پایین‌تر است. جالب است بدانید که در کابینت بازار، کابینت‌های ام دی اف در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی وجود دارند و قیمت آن‌ها در جشنواره تخفیف ۱۰ درصدی بسیار مناسب است.

سهولت برش

این ویژگی سبب گردیده تا کابینت ساز بتواند مطابق با سفارش و میل خود قطعات مورد نیاز را برش دهد. حتی نصب یراق آلات روی چوب ام دی اف نیز بسیار راحت است و نیازی به تراش‌های پیچیده ندارد.

تنوع بی نظیر طرح و رنگ

خوشبختانه تنوع طراحی‌ها و رنگ‌های کابینت ام دی اف آنقدر زیاد است که حتی سخت پسندترین افراد نیز سبک مورد علاقه خود را خواهند یافت. جنس همه‌ این قطعات معمولاً از ورق‌های AGE ایرانی است که از نظر کیفیت با نمونه‌های ترکیه و اتریش مطابقت دارد. شما می‌توانید رنگ و طرح کابینت مد نظر خود را با محیط منزل‌تان متناسب کرده و از تاثیر آن بر زیبایی آشپزخانه لذت ببرید.

عدم انحراف در گذر زمان

شاید در اطراف خود دیده باشید که برخی از چوب‌ها در گذر زمان، تغییر شکل داده و برآمده یا کج شده‌اند. این موضوع در رابطه با MDF صدق نمی‌کند و در طی زمان همچنان قوام بسیار مناسبی خواهد داشت.

نظافت راحت

برای پاک کردن کابینت‌های ام دی اف، کافیست از یک پارچه‌ خشک استفاده نمایید. به هیچ عنوان از آب برای پاک کردن کابینت استفاده نکنید؛ زیرا باعث باد کردن و پوسیدگی آن می‌شود. می‌توانید برای پاکیزگی عمیق‌تر از شیشه پاک کن استفاده کرده و سپس به سرعت آن را به طور کامل خشک کنید.

معایب کابینت MDF

کابینت‌های ام دی اف مانند هر محصول دیگری، دارای نقاط قوت و ضعف هستند؛ اما مزایایی که این کابینت‌ها دارند، ارزش خرید آن‌ها را بالا می‌برد. یکی از معایب این جنس، مقاومت کم آن در برابر رطوبت است. به دلیل وجود موم در ساختار چوب ام دی اف، این چوب قابلیت جذب رطوبت را دارد؛ اما بهتر است برای افزایش طول عمر آن، از قرار دادن ام دی اف در برابر رطوبت خودداری کنید. این موضوع برای حفظ لوازم درون کابینت نیز ضروری است. همچنین حرارت نیز عنصری است که تاثیر مخربی بر MDF خواهد داشت.

از دیگر معایب می‌توان به عدم توانایی بازیافت آن اشاره کرد که از نظر زیست محیطی مخرب است. همچنین در صورت خراب شدن یک قسمت از آن به دلیل عدم تعمیرپذیری، نیاز است که کل ورق ام دی اف تعویض شود. به دلیل چوبی بودن این ورق‌ها، این کابینت‌ها بیشتر در معرض نفوذ جوندگان و قارچ‌ها قرار می‌گیرند.

قیمت کابینت MDF

اگر بخواهیم قیمت کابینت ام دی اف را تخمین بزنیم باید به عوامل مختلفی از جمله نوع یراق آلات، تعداد ورق‌ها، رنگ و طرح آن‌ها، برند ورق‌های MDF، حجم کار و طراحی‌های ویژه آن دقت داشته باشیم. تعیین این قیمت تخصصی بوده و بهتر است برای مشورت و اطلاع از قیمت روز با کارشناسان این حرفه در تماس باشید.

کابینت بازار | https://cabinetbazar.com/ دارای سابقه‌ای چندین ساله در زمینه طراحی و تولید کابینت می‌باشد، این مجموعه با همراهی کارشناسان و طراحان برجسته خود، جدیدترین کابیت‌ها را با به صرفه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 22314022 -09122238608-021 تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف ۱۰ درصدی کابینت ام دی اف کابینت بازار

سخن پایانی

کابینت های ام دی اف از تخته های فیبر با چگالی متوسط ساخته می شوند که از خرده چوب، رزین و موم تشکیل شده اند. این تخته ها به هم فشرده می شوند تا یک سطح صاف و یکنواخت ایجاد شود. امروزه کابینت‌های ام دی اف به دلیل داشتن ویژگی‌هایی چون تنوع در طرح و رنگ، سهولت در برش دادن ورق‌ها، نظافت راحت، قیمت مناسب و... طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 708278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.