۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
گوشی ویوو Y12 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ویوو Y12 با استفاده از یک رابط کاربری Origin OS 3 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 اجرا می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ویوو Y12 4G دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD است، به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز شده است و با شش گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه است، البته کاربران می‌توانند حافظه این محصول را با استفاده از یک کارت حافظه microSD افزایش دهند.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی ویوو Y12 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار گرفته است؛ انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی ویوو Y12 دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است و با استفاده از یک رابط کاربری Origin OS 3 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‏‌شود؛ ابعاد این محصول ۸.۰۹ * ۷۵.۴۳ * ۱۶۳.۷۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است، این محصول در دو رنگ سبز و بنفش با قیمت تقریباً ۱۴۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 708233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.