کمبود راننده حمل‌ونقل برلین  را با مشکل مواجه کرد

اپراتور اصلی حمل‌ونقل عمومی پایتخت برلین اعلام کرد که به دلیل کمبود راننده، خدمات اتوبوسرانی در مسیرهای روزانه را کاهش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل برلین (BVG) از سال ۲۰۲۱ استفاده از اتوبوس‌های عمومی بدون راننده را در سطح شهر آزمایش کرده است اما این وسایل نقلیه خودران هنوز نتوانسته‌اند به طور کامل خیابان‌های برلین را تصرف کنند.

هدف اداره حمل‌ونقل برلین فراهم کردن ۶۳۰ شغل تا پایان سال است و ۵۰۰ راننده نیز قبلاً در این سیستم استخدام شده‌اند اما حتی اگر این هدف محقق شود، باز هم ۳۵۰ راننده کمتر از تعداد مورد نیاز برای حفظ جدول زمانی منظم خدمات‌رسانی خواهد بود.

کمبود راننده حمل‌ونقل برلین  را با مشکل مواجه کرد

کاهش خدمات حمل‌ونقل برلین که مطمئناً باعث ایجاد مشکلات برای مسافران و بازدیدکنندگان شهر خواهد شد، از ۱۰ دسامبر اجرایی می‌شود. بنابراین، سازمان حمل‌ونقل اعلام کرده است افرادی که به این شیوه حمل‌ونقل متکی هستند، دو هفته فرصت دارند تا با واقعیت جدید سازگار شوند. به طور کلی، کاهش جدول زمانی در خدمات اتوبوسرانی به میزان ۶ درصد خواهد بود که منجر به زمان انتظار بیشتر برای مسافران خواهد شد.

BVG به مردم اطمینان داده است که مسیرهای مهم مانند خطوطی که به مدارس و بیمارستان‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند، به طور منظم فعالیت خواهند داشت.

با توجه به وضعیت نامطمئن بخش حمل‌ونقل بازار کار در آلمان، تاریخ رفع این اختلال هنوز مشخص نیست.

کمبود راننده حمل‌ونقل برلین  را با مشکل مواجه کرد

کد خبر 708121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.