کاهش بارش‌ها از امروز در کشور/ منتظر سرما در این مناطق باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش بارش‌ها از بعدازظهر امروز و کاهش دما خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بعضی نقاط شمال غرب و غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی خواهد بود و در این مناطق، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گردوخاک و در نقاط سردسیر، بارش برف رخ خواهد داد.

وی افزود: از بعدازظهر امروز از سمت غرب، از میزان ابرناکی و بارش کاسته می‌شود و شدت بارش در استان‌های ساحلی خزر خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز چهارشنبه در شمال شرق، بعضی نقاط شرق و استان‌های ساحلی خزر، بارش پراکنده رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده، در ساعات بعدازظهر و شب در بعضی نقاط استان هرمزگان و جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: امروز، در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و فردا در شمال شرق کشور، کاهش دما رخ خواهد داد و امروز دریای خزر، پنجشنبه و جمعه، خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر وزش باد شدید، با بیشینه ۲۱ و کمینه ۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۱۸ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 707673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.