خودروی رنو کولیوس ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودروی رنو کولیوس ۲۰۲۴ دارای ایربگ‌های جلو، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار برخورد رو به جلو، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، دوربین دنده‌عقب، سنسور پارک جلو و عقب و نظارت بر فشار لاستیک است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی رنو کولیوس ۲۰۲۴ از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بنزینی بهره می‌برد که ۱۲۶ کیلووات قدرت و ۲۲۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) متصل می‌شود. شرکت سازنده اعلام کرده است که مصرف سوخت این خودرو ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۶۰ لیتر است و با بنزین معمولی بدون سرب RON 91 کار می‌کند.

طول و عرض خودروی رنو کولیوس ۲۰۲۴ به ترتیب ۴۶۷۳ و ۱۸۴۳ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۶۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۰۵ میلی‌متر است. ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۹۳ لیتر است، اما زمانی که صندلی‌های عقب تا می‌شود ظرفیت آن تا ۱۷۰۷ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودرو رنو کولیوس ۲۰۲۴ دارای ایربگ‌های جلو، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار برخورد رو به جلو، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، دوربین دنده‌عقب، سنسور پارک جلو و عقب و نظارت بر فشار لاستیک است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، آینه‌های جانبی تاشوی خودکار، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، نور بالا اتوماتیک، قفل خودکار در، چراغ‌های مه‌شکن عقب، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، کروز کنترل محدودکننده سرعت، نمایشگر ۷.۰ اینچی و دو پورت USB-A در قسمت جلو اشاره کرد.

کد خبر 707612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.