ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 5 Max چه مشخصاتی دارد؟

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 5 Max به حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، ردیاب خواب و چرخه قاعدگی مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 5 Max تا حدودی شبیه به اپل‌واچ اولترا است به طوری که یک تاج کاربردی سمت راست و یک دکمه فیزیکی قابل تنظیم در قسمت پایین آن است. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر ۱.۹۶ اینچی AMOLED است و گواهی IP68 را دریافت کرده است بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 5 Max به حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، ردیاب خواب و چرخه قاعدگی مجهز شده است. همچنین می‌تواند سطوح استرس را ارزیابی کند و جلسات تمرین تنفسی ارائه کند، محصول یادشده از بسیاری از حالت‌های ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از بلوتوث و میکروفون داخلی تماس تلفنی برقرار کنند.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pro 5 Max قابلیت‌هایی مانند کنترل دوربین، ماشین‌حساب، کنترل موسیقی، به‌روزرسانی آب‌وهوا و موارد دیگر را ارائه می‌دهد، عمر باتری این ساعت هوشمند هفت روز است و در انواع مدل‌ها با بند فلزی، چرمی یا سیلیکونی و در رنگ‌های مشکی، آبی، قهوه‌ای، آبی و سبز عرضه می‎‌شود.

کد خبر 707106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.