گوشی Vivo Y100i 5G چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Vivo Y100i 5G به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شده است و با نمایشگر ۶.۶۴ اینچی LCD با وضوح تصویر +FHD و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ویوو گوشی Vivo Y100i 5G را در چین عرضه کرد، این گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y100i 5G به تراشه مدیاتک Dimensity6020 مجهز شده است و با نمایشگر ۶.۶۴ اینچی LCD با وضوح تصویر +FHD و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی عرضه می‌شود. دوربین دوگانه تعبیه شده در پنل پشتی آن شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار دارد.

انرژی مورد نیاز گوشی Vivo Y100i 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی بهره می‌برد. این گوشی دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است، ضخامت آن ۷.۹۸ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۱۹۰ گرم است. گوشی هوشمند یادشده در دو رنگ آبی و صورتی با قیمت ۲۲۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و از تاریخ ۲۷ نوامبر وارد بازار می‌شود.

کد خبر 706130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.