۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
Renault Captur 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی Renault Captur 2024 از یک موتور بنزینی ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۱۳ کیلووات قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودرو Renault Captur-2024 از یک موتور بنزینی ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۱۳ کیلووات قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه جفت می‌‎شود که محرک آن فقط به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود، خودروی یادشده دارای مخزن سوخت ۴۸ لیتری است و به بنزین بدون سرب درجه یک 95 RON نیاز دارند.

طول و عرض خودرو Renault Captur-2024 به ترتیب ۴۲۲۷ و ۱۷۹۷ میلی‌متر است در حالی که ارتفاع آن ۱۵۶۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۳۹ میلی‌متر است. ظرفیت صندوق عقب این خودرو ۴۲۲ لیتر است، زمانی که صندلی‌های عقب تا می‌‎شود نیز این ظرفیت به ۵۳۶ لیتر افزایش پیدا می‌کند. این خودرو در رنگ‌های آبی، قرمز، خاکستری، آبی، سفید و مشکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

خودرو Renault Captur-2024 دارای ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هشدار خروج از خط، هشدار فاصله ایمن، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دوربین دنده عقب و سنسور پارک جلو و عقب است؛ علاوه بر این، خودروی یادشده به چراغ‌های LED، کروز کنترل تطبیقی، دستگاه تهویه مطبوع، نمایشگر ۷.۰ اینچی، سیستم صوتی با شش بلندگو و چرخ‌های ۱۷ اینچی مجهز شده است.

کد خبر 703996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.