۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
2024 Audi A3 چه مشخصاتی دارد؟

2024 Audi A3 از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی بهره می‌برد که مجموع خروجی‌های ۱۱۰ کیلووات قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، Audi A3 2024 از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی بهره می‌برد که مجموع خروجی‌های ۱۱۰ کیلووات قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند؛ شرکت سازنده ادعا می‌کند که این خودرو می‌تواند در عرض ۸.۴ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

طول و عرض 2024 Audi A3 به ترتیب ۴۳۴۳ و ۱۸۱۶ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۴۹ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۳۶ میلی‌متر است. ظرفیت مخزن سوخت خودرو نیز ۵۰ لیتر است. خودروی یادشده دارای هفت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده‌عقب و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر ویژگی‌های 2024 Audi A3 می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های LED تطبیقی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، درِ صندوق عقب برقی، نمایشگر ۱۰.۵ اینچی، سیستم صوتی شش بلندگو، شارژر تلفن بی‌سیم، کنترل آب‌وهوا و پورت‌های USB-C در قسمت عقب اشاره کرد؛ این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، زرد، نقره‌ای، خاکستری و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 703708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.